کرایسیس ۳، رونمایی شد – انتشار در بهار سال آینده
 
GB25 IS COMING
 

Crysis 3 برای انتشار در سال آینده ی میلادی برای PS3, Xbox 360 و PC معرفی شد. ادامه ی بازی قبلی یعنی “کرایسیس ۲″ در سال ۲۰۴۷ اتفاق می افتد. جایی که شخصیت Prophet به بازی باز می گردد و نیویورک را در حالی که در وضعیت نامشخصی که توسط Cell Corporation برای شهر به وجود آمده است گیر افتاده می بیند. در زیر طاق آزادی نیویورک (تعبیری از حالت گیر افتاده ی شهر که در بازی به کار می رود) این شهر به “جنگل بارانی شهری آکنده از درختان بیش از حد رشد کرده و مرداب های غلیظ و رودهای خشمگین” تبدیل شده است. بر اساس گفته های EA این شهر تغییر شکل یافته به هفت قسمت مجزا و محیط مختلف و منحصر به فرد که تحت عنوان Seven Wonders (عجایب هفتگانه) شناخته می شوند تقسیم شده است.

EA تایید کرد که بازی شوتر اول شخص علمی تخیلی این شرکت که توسط Crytek توسعه داده شده است، در یکی از ماه های فصل بهار ۲۰۱۳، یعنی دقیقا یک سال بعد، منتشر خواهد شد. این بازی که وجود آن در هفته ی گذشته از سایت Origin.com به بیرون درز کرده بود، بالاخره رسما تایید شد. طرح روی جلد این بازی هم همان طرحی خواهد بود که همراه با اطلاعات قبلی منتشر شده بود. این بازی نیز مانند دیگر بازی های این شرکت با آخرین نسخه از انجین قدرتمند این استودیو یعنی CryEngine 3 ساخته شده است. در این بازی “پرافت” شخصیت معروف این سری یک تیروکمان پیشرفته ی عجیب، همان طور که در تصویر جلد آن پیدا است، و همچنین نانوسوئیت ارتقا یافته با دشمنانی که شامل “فضایی های ویرانگر” که مانند دو بازی قبلی وارد زمین شده اند و همچنین نیروهای انسانی Cell Corporation روبرو خواهد شد.

Crysis 3 Hunter Edition از امروز با قیمت ۶۰ دلار قابل پیش خرید خواهد بود که در این صورت دارای چیزهای اختصاصی همچون، XP اضافی تا ۵ مرحله، یک پوسته ی منحصر به فرد برای تیروکمان و سه Dog Tag اختصاصی است. همچنین خریداری از فروشگاه های بازی مختلف نیز جوایزی برای خریدار خواهد داشت که مربوط به بخش مولتی پلیر بازی می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

Welcome...
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک گیم بالا 25
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان GB25 IS COMING و آدرس gamebala25.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 22787
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1